Oldal kiválasztása

FIFA 12 információmorzsák

FIFA 12 információmorzsák
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Vadonatúj részletek láttak napvilágot az ősszel érkező szokásos új FIFA-ról. Az új számozott epizód friss részleteit az Official PlayStation Magazine francia kiadásának köszönhetjük.

A magazinnak Aaron McHardy, a játékmenet vezető dizájnere adott interjút, aki elárulta, teljesen újratervezték a játék konzolos verziójának motorját, ami merőben megkönnyítette a fejlesztők későbbi munkáját. McHardy elárulta, az új részben már az AI is ki fogja használni a Personality+ feature-t, ami azt jelenti, hogy az ellenfél is figyelni fogja csapatunk tagjait, és azok erősségeit. Például, ha egy veszélyesebb játékos közelít a kapu felé, akkor sokkal óvatosabb lesz az AI.

 

Bemutatkozik az Impact Engine is, ami az ütközések fontosságát igyekszik majd kihangsúlyozni, a rendszer ugyanis figyelni fogja, hogy test-test elleni összecsapásoknál mely testrészek ütköztek, ami később a sérülések szempontjából lesz majd fontos. Szintén a FIFA 12-ben debütál az AI Vision Game, ami a passzok élethűségét igyekszik majd javítani. Az új funkcióval azt szeretnék elérni a fejlesztők, hogy megszűnjön a vakon passzolás lehetősége, vagyis ha egy olyan játékosnak passzolunk, aki nem látszik a képernyőn, akkor megnő a hibázás lehetősége.

 

És természetesen az új résszel rengeteg apróbb újdonság is érkezik. Kapunk új kameranézeteket, új mozdulatokat, cseleket, valamint a menü is változik, ami az ígéretek szerint sokkal letisztultabb és egyszerűbb lesz, mint elődei.

Translate »