Tore Blystad, a játék direktora a DigitalTrends-nek adott interjúban elmondta, a Hitman Absolution sokkal szélesebb közönséget szólít majd meg, miközben megtartja fő magját, amivel a hardcore rajongók is elégedettek lesznek.
Blystad az interjúban úgy nyilatkozott, a Hitman korábbi részeire egy hosszan tartó tanulási görbe volt a jellemző, túlságosan sokáig tartott, és nehéz volt igazán ráérezni a játék lényegére, így a sorozat későbbi epizódjai nem igazán tudtak új rajongókat toborozni, a játék nehézsége ugyanis elriasztotta őket.
A direktor elmondta, éppen ezért a Hitman Absolution fejlesztése során az nyújtja a legnagyobb kihívást, hogy sokkal könyebben tanulhatóbbá, játszhatóbbá tegyék a játékot, miközben megtartsák a játék kemény, hardcore oldalát is. Utóbbira azért van szükség, mert az IO Interactive nem szeretné elűzni a régi, lojális rajongókat.
Az interjú végén szóba került a játék alatt dolgozó új Glacier 2 engine is, mely Blystad elmondása szerint nagyon komoly mesterséges intelligenciával vértezi fel a játékbeli karaktereket. Például bármilyen irányból is támadjuk majd kiszemelt áldozatunkat, biztosak lehetünk benne, hogy visszatámadnak, és a megfelelő módon reagálnak a kialakult helyztre.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!