Oldal kiválasztása

Gaming Hungary bejelentés

Gaming Hungary bejelentés
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Megalakult a Gaming Hungary Magyar Videojáték Egyesület, melynek célja a hazai videojátékiparral kapcsolatos kommunikáció, iparági elemzések készítése, a szülők informálása a biztonságos játékról és a játékosok segítése.

 

Magyarországon az internetezők 75%-a játszik valamilyen platformon: 66%-uk PC-n, 14%-uk konzolon, és a mobil platform is folyamatosan tör előre. A játékosok szabadidejük 14%-át töltik játékkal hétköznap, 19%-át hétvégén. A digitális játék nem csak a fiatal férfiak szórakozása: az egyszereplős online játékok esetében többségében vannak a 30 feletti nők, akik ráadásul több időt töltenek online játékkal, mint mások.
 
A Gaming Hungary célja a hazai digitális játékipar szereplőinek segítése céljaik elérésében, a szektor szakmai kommunikációjának megteremtése a média és a külföldi iparági szereplők felé, a biztonságos játékkal kapcsolatos információáramlás elősegítése, valamint az e-sportok hátterének segítése.
 
 
Bízzunk benne, hogy a kezdeményezés is hozzájárul a hazai videojáték-piac fellendüléséhez, amely közvetve a játékosoknak és a szakmabeli médiának is csak előnyökkel jár majd. A kezdeményezés élén olyan, a játékosok előtt is talán ismertebb nevek állnak, mint Szigetvári József vagy Hadházi Dániel (GS-ből lehet ismerős a nevük), illetve a szakmában jártasabbak számára Szávuly Krisztián vagy Vígh Attila neve sem lehet ismeretlen.
 
Az egyesületről további információkat a hivatalos oldalukon találhattok: www.gaminghungary.com.
Translate »