14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Electronic Arts semmit se szeretne a véletlenre bízni, és minden eszközt megragad, hogy megtörje a Call of Duty, és az Activision FPS-egyeduralmát. A tervek szerint csak a marketingre 100 millió dollárt költ a kiadó.

A Call of Duty rendre ötletes és rengeteg pénzt felemésztő reklámkampányokkal hirdeti magát, így az Electronic Arts ezen a téren is igyekszik majd felvenni a kesztyűt. John Riccitiello, az EA elnöke szerint idén ősszel durván százmillió dolláros marketingkampánnyal igyekeznek népszerűsíteni a Battlefield harmadik részét, ami így nem csak minőségben, de reklámozásban is simán felveszi majd a harcot az új, eddig be nem jelentett, szintén őszre datált Call of Duty-val.

 

Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét.

Legfrissebb bejegyzések

PlayIT 2024, ősz – Élménybeszámoló

Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...

2024-11-25

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20