14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Electronic Arts semmit se szeretne a véletlenre bízni, és minden eszközt megragad, hogy megtörje a Call of Duty, és az Activision FPS-egyeduralmát. A tervek szerint csak a marketingre 100 millió dollárt költ a kiadó.

A Call of Duty rendre ötletes és rengeteg pénzt felemésztő reklámkampányokkal hirdeti magát, így az Electronic Arts ezen a téren is igyekszik majd felvenni a kesztyűt. John Riccitiello, az EA elnöke szerint idén ősszel durván százmillió dolláros marketingkampánnyal igyekeznek népszerűsíteni a Battlefield harmadik részét, ami így nem csak minőségben, de reklámozásban is simán felveszi majd a harcot az új, eddig be nem jelentett, szintén őszre datált Call of Duty-val.

 

Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét.

AddThis Website Tools

Legfrissebb bejegyzések

TEMTEM – Landolt az utolsó frissítésTEMTEM – Landolt az utolsó frissítés

TEMTEM – Landolt az utolsó frissítés

A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…

2025-05-27
Cubic Odyssey – Korai hozzáférés betekintőCubic Odyssey – Korai hozzáférés betekintő

Cubic Odyssey – Korai hozzáférés betekintő

A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…

2025-05-26

The Precinct – játékteszt

Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…

2025-05-25

Lilo & Stitch: A csillagkutya – Filmkritika

Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…

2025-05-23

The Hundred Line: Last Defense Academy – játékteszt

Száz nap. Egy iskola. Egy világ, amely csendben várja a pusztulását – vagy a megváltását.

2025-05-21