Select Page

Anno 2070 bejelentés

Anno 2070 bejelentés
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Teljesen új megközelítésben és formában tér vissza az Anno-sorozat, ami szakítva a múltidézéssel, ezúttal egyenesen a közeli jövőbe repít el minket, ahol napjainkat is érintő problémákkal szolgálják majd a konfliktusok alapjait.

A UbiSoft által kiadott sajtólevél szerint a közeli jövőben játszódó Anno 2070-et a Related Designs és a Blue Byte közösen fogja készíteni, és a jelenlegi tervek szerint az ambíciózus produkció valamikor ez év telén jelenhet meg, kizárólag PC-re. A játékban a mindennapjainkat és érintő természeti katasztrófák és nyersanyaghiány okozza majd a rajongók számára a legtöbb fejtörést, így többek között modern technológiák kifejlesztésével kell felépítenünk birodalmunkat.

 

A bejelentésből kiderül, hogy a jövőbe áthelyezett szituáció ellenére a sorozat jellegzetes elemei megmaradnak, viszont rengeteg újdonsággal is találkozni fogunk, így olyan városokat emelhetünk, melyekre a korábbi részekben nem volt lehetőségünk. A játék során két frakció közül választhatunk majd. A Tycoon frakció az ipart és a hatékonyságot helyezi előtérbe, míg az Eco frakció a környezetbarát megoldásokat szorgalmazza. Az ígéretek szerint teljesen dinamikus környezet vesz majd minket körül, azaz a játék világa mindig alkalmazkodni fog a játékos stílusához és döntéseihez.

 

Természetesen lehetőségünk lesz kipróbálni magunkat egy -és többjátékos módban is. Előbbinél két opció közül választhatunk majd, ugyanis a történetközpontú kampány mellett kapunk egy  végtelenített játékmódot is, amiben az lesz a feladatunk, hogy a lehető legerősebb birodalmat építsük fel. A bejelentés mellé négy képet is kaptunk.

Translate »