David Cage, a Quantic Dream vezére a CVG-nek nyilatkozva kifejtette, véleménye szerint az L.A. Noire valóban pazarul néz ki, az arcmimika hiteles visszaadásához használt technológia azonban zsákutca.
Cage úgy véli, hogy a Team Bondi detektívsztorijának arcmimikájáért felelős MotionScan technológia jelenleg egy zsákutca, így hiába fest pazarul a májusban érkező játék, a jövőben nem igazán tud majd innen továbbfejlődni a fejlesztőcsapat és a Rockstar. A Quantic Dream elnöke szerint a MotionScan egyrészt túlságosan nagy költségeket emészt fel, másrészt nem lehet vele egyszerre arcot és testmozgást rögzíteni, harmadrészt nem ad valós bevilágítást, és a szemek mozgását se tudja rendesen követni, így rengeteg utómunka van vele.
A Heavy Rain rendezője természetesen megragadta az alkalmat, hogy saját, házon belül fejlesztett eljárásukat fényezze, Cage ugyanis állítja, a Heavy Rain óta sokat fejlődött a technológiájuk, ami néhány év múlva akár az Avatarban látott minőséget képes majd visszaadni.
Az X360 és PlayStation 3 platformokra készülő L.A. Noire Európában május 20-tól lesz kapható.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!