David Cage, a Quantic Dream vezére a CVG-nek nyilatkozva kifejtette, véleménye szerint az L.A. Noire valóban pazarul néz ki, az arcmimika hiteles visszaadásához használt technológia azonban zsákutca.
Cage úgy véli, hogy a Team Bondi detektívsztorijának arcmimikájáért felelős MotionScan technológia jelenleg egy zsákutca, így hiába fest pazarul a májusban érkező játék, a jövőben nem igazán tud majd innen továbbfejlődni a fejlesztőcsapat és a Rockstar. A Quantic Dream elnöke szerint a MotionScan egyrészt túlságosan nagy költségeket emészt fel, másrészt nem lehet vele egyszerre arcot és testmozgást rögzíteni, harmadrészt nem ad valós bevilágítást, és a szemek mozgását se tudja rendesen követni, így rengeteg utómunka van vele.
A Heavy Rain rendezője természetesen megragadta az alkalmat, hogy saját, házon belül fejlesztett eljárásukat fényezze, Cage ugyanis állítja, a Heavy Rain óta sokat fejlődött a technológiájuk, ami néhány év múlva akár az Avatarban látott minőséget képes majd visszaadni.
Az X360 és PlayStation 3 platformokra készülő L.A. Noire Európában május 20-tól lesz kapható.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…