David Cage, a Quantic Dream vezére a CVG-nek nyilatkozva kifejtette, véleménye szerint az L.A. Noire valóban pazarul néz ki, az arcmimika hiteles visszaadásához használt technológia azonban zsákutca.
Cage úgy véli, hogy a Team Bondi detektívsztorijának arcmimikájáért felelős MotionScan technológia jelenleg egy zsákutca, így hiába fest pazarul a májusban érkező játék, a jövőben nem igazán tud majd innen továbbfejlődni a fejlesztőcsapat és a Rockstar. A Quantic Dream elnöke szerint a MotionScan egyrészt túlságosan nagy költségeket emészt fel, másrészt nem lehet vele egyszerre arcot és testmozgást rögzíteni, harmadrészt nem ad valós bevilágítást, és a szemek mozgását se tudja rendesen követni, így rengeteg utómunka van vele.
A Heavy Rain rendezője természetesen megragadta az alkalmat, hogy saját, házon belül fejlesztett eljárásukat fényezze, Cage ugyanis állítja, a Heavy Rain óta sokat fejlődött a technológiájuk, ami néhány év múlva akár az Avatarban látott minőséget képes majd visszaadni.
Az X360 és PlayStation 3 platformokra készülő L.A. Noire Európában május 20-tól lesz kapható.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…