David Cage, a Quantic Dream vezére a CVG-nek nyilatkozva kifejtette, véleménye szerint az L.A. Noire valóban pazarul néz ki, az arcmimika hiteles visszaadásához használt technológia azonban zsákutca.
Cage úgy véli, hogy a Team Bondi detektívsztorijának arcmimikájáért felelős MotionScan technológia jelenleg egy zsákutca, így hiába fest pazarul a májusban érkező játék, a jövőben nem igazán tud majd innen továbbfejlődni a fejlesztőcsapat és a Rockstar. A Quantic Dream elnöke szerint a MotionScan egyrészt túlságosan nagy költségeket emészt fel, másrészt nem lehet vele egyszerre arcot és testmozgást rögzíteni, harmadrészt nem ad valós bevilágítást, és a szemek mozgását se tudja rendesen követni, így rengeteg utómunka van vele.
A Heavy Rain rendezője természetesen megragadta az alkalmat, hogy saját, házon belül fejlesztett eljárásukat fényezze, Cage ugyanis állítja, a Heavy Rain óta sokat fejlődött a technológiájuk, ami néhány év múlva akár az Avatarban látott minőséget képes majd visszaadni.
Az X360 és PlayStation 3 platformokra készülő L.A. Noire Európában május 20-tól lesz kapható.
Az Everspace 2 második és egyben utolsó DLC-je elképesztő látványvilágot hoz, és a fejére állítja…
A The House of Da Vinci egy izgalmas és elgondolkodtató puzzle játék, amely a játékosokat…
A Croc: Legend of the Gobbos felújított verziója mindent megőriz, ami emlékezetessé tette az eredetit.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…