Ugyan az első Mass Effect 3 konkrétumokra csak április végén derül fény, minden jel arra utal, hogy a BioWare a második résztől eltérő, a Dead Space-re hajazó felülettel vértezi fel a trilógia befejező felvonását.
A BioWare cspata jelenleg is azon dolgozik, hogyan tudná a Dead Space környezetbe szinte teljesen belesimuló interfészének egyes elemeit átemelni a Mass Effect harmadik részébe. Mindezt Brenon Holmes a BioWare hivatalos fórumán jelentette be, ahol többek között azt is elárulta, hogy arra biztosan nem kell számítani, hogy Shepard hátára is HUD-elemek kerülnek, ugyanis a fedezékrendszer miatt nem lehet megoldani, hogy a játékosok az odakerülő információkról is állandó, folyamatos tájékoztatást kapjanak.
Holmes arra is ígéretet tett, hogy az ellenfelek felismerhetőségén is sokat fognak javítani, az első két részben ugyanis a távoli sziluettek alapján nem lehet azonnal rájönni, milyen ellenféllel is lesz dolgunk. A BioWare szeretné, ha a játékos időben felismerné az ellenféltípusokat, és külső alapján el lehessen dönteni, hogy az adott ellenfél várhatóan milyen fegyverrel rendelkezik, mit fog csinálni, és milyen taktika lehet ellene hatásos.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…