Ugyan az első Mass Effect 3 konkrétumokra csak április végén derül fény, minden jel arra utal, hogy a BioWare a második résztől eltérő, a Dead Space-re hajazó felülettel vértezi fel a trilógia befejező felvonását.
A BioWare cspata jelenleg is azon dolgozik, hogyan tudná a Dead Space környezetbe szinte teljesen belesimuló interfészének egyes elemeit átemelni a Mass Effect harmadik részébe. Mindezt Brenon Holmes a BioWare hivatalos fórumán jelentette be, ahol többek között azt is elárulta, hogy arra biztosan nem kell számítani, hogy Shepard hátára is HUD-elemek kerülnek, ugyanis a fedezékrendszer miatt nem lehet megoldani, hogy a játékosok az odakerülő információkról is állandó, folyamatos tájékoztatást kapjanak.
Holmes arra is ígéretet tett, hogy az ellenfelek felismerhetőségén is sokat fognak javítani, az első két részben ugyanis a távoli sziluettek alapján nem lehet azonnal rájönni, milyen ellenféllel is lesz dolgunk. A BioWare szeretné, ha a játékos időben felismerné az ellenféltípusokat, és külső alapján el lehessen dönteni, hogy az adott ellenfél várhatóan milyen fegyverrel rendelkezik, mit fog csinálni, és milyen taktika lehet ellene hatásos.
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…