Az inFamous második részében is visszatérő morális rendszer egészen új oldalát is megmutatja majd a folytatásban, a Sucker Punch ugyanis lehetőséget biztosít, hogy jó vagy rossz „lelkiismeretünk” képességeit is magunkra öltsük.
Az MTV Multiplayer honlapján olvasható beszámoló szerint a morális rendszer alapja ugyanaz lesz, mint az első részben, azaz döntéseink nem csak a játék kimenetelét, hanem Cole személyiségét és küllemét is befolyásolják majd. A jó oldalunkat Kuo, míg rossz énünket Nix képviseli majd, és saját képességeink mellett rövid ideig választásunknak megfelelően Kuo vagy Nix képességeit is használhatjuk majd. Előbbi a jégalapú varázslatokban lesz erős, míg Nix az olaj használatával képes elképesztő pusztítást mérni ellenfeleire.
A többek között módosított karmarendszert, és pályaszerkesztőt is tartalmazó inFamous 2 a tengerentúlon június első hetében, egészen pontosan június hetedikén mutatkozik be. Európai céldátumunk egyelőre még nincs. Képek a galériában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…