Az inFamous második részében is visszatérő morális rendszer egészen új oldalát is megmutatja majd a folytatásban, a Sucker Punch ugyanis lehetőséget biztosít, hogy jó vagy rossz „lelkiismeretünk” képességeit is magunkra öltsük.
Az MTV Multiplayer honlapján olvasható beszámoló szerint a morális rendszer alapja ugyanaz lesz, mint az első részben, azaz döntéseink nem csak a játék kimenetelét, hanem Cole személyiségét és küllemét is befolyásolják majd. A jó oldalunkat Kuo, míg rossz énünket Nix képviseli majd, és saját képességeink mellett rövid ideig választásunknak megfelelően Kuo vagy Nix képességeit is használhatjuk majd. Előbbi a jégalapú varázslatokban lesz erős, míg Nix az olaj használatával képes elképesztő pusztítást mérni ellenfeleire.
A többek között módosított karmarendszert, és pályaszerkesztőt is tartalmazó inFamous 2 a tengerentúlon június első hetében, egészen pontosan június hetedikén mutatkozik be. Európai céldátumunk egyelőre még nincs. Képek a galériában.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…