A Prey első része a látványos akciózás mellett a különböző portálok és a gravitációváltoztatás miatt maradt igazán emlékezetes, most azonban minden jel arra mutat, a Human Head ezúttal mindkét elemet kihagyja a folytatásból.
Két héttel ezelőtt befutottak a Prey második felvonásának első részletei, melyből már körvonalazódni látszott, hogy a fejlesztést végző Human Head csapata egészen merész újdonságokkal tölti meg az új epizódot. Akkor még nem hittük, hogy az első részben központi szerepet játszó portálok és gravitációval történő manipulálás kimarad a Prey 2-ből.
A szomorú hírt a fejlesztőcsapat vezető dizájnere, Chris Reinhart árulta el a PSM3 magazinnak. Az interjúból kiderül, hogy több tényező miatt született meg a döntés. Egyrészt a készítők nem akartak túl sok fejtörőt és puzzle-t a játékba, ráadásul anno a The Sphere (első rész anyahajója) miatt voltak csak jelen a kapuk és a gravitáció manipulálásának lehetősége, ez viszont a második részben már nincs.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…