Markus Mäki, a Remedy egyik vezetője nyilatkozta ma a GDC-n azt, hogy eredetileg nem a fejlesztőcsapat döntése volt X360 exkluzívként megjelentetni az Alan Wake-et.
Bár annakidején, mikor bejelentették, hogy elkaszálták a PC-s változatot (ami mellékesen az eredeti tervek szerint a játék fő platformja lett volna), a Remedy részéről Oskari Häkkinen kommentálta az eseményeket, mégpedig azzal érvelve, hogy kis csapat lévén előnyösebb számukra, ha csak egy platformra koncentrálnak és ez történetesen az X360 lett.
Ehhez képest mindenképpen érdekes fordulat Markus Mäki nyilatkozata, miszerint egyrészt nem technikai kényszer volt a kasza, sőt nem is Finnországban döntöttek az ügyről.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…