Markus Mäki, a Remedy egyik vezetője nyilatkozta ma a GDC-n azt, hogy eredetileg nem a fejlesztőcsapat döntése volt X360 exkluzívként megjelentetni az Alan Wake-et.
Bár annakidején, mikor bejelentették, hogy elkaszálták a PC-s változatot (ami mellékesen az eredeti tervek szerint a játék fő platformja lett volna), a Remedy részéről Oskari Häkkinen kommentálta az eseményeket, mégpedig azzal érvelve, hogy kis csapat lévén előnyösebb számukra, ha csak egy platformra koncentrálnak és ez történetesen az X360 lett.
Ehhez képest mindenképpen érdekes fordulat Markus Mäki nyilatkozata, miszerint egyrészt nem technikai kényszer volt a kasza, sőt nem is Finnországban döntöttek az ügyről.
A Palworld univerzuma még elérhetőbbé vált!
Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…
Egy mesebeli utazás a perzsa mitológia világába: Ez a The Tale of Bistun!