Aki esetleg amiatt aggódot, hogy a PC-s Battlefield 3 háttérbe szorítja majd a konzolos testvéreket, annak Gustav Tilleby művészeti igazgató szavai bizonyára megnyugtatásként fognak szolgálni.
Tilleby ugyanis a GDC-n a NowGamer stábjának adott interjúban világossá tette, a DICE ugyanolyan fontos platformnak tartja az X360-at és PS3-at, mint a PC-t, és az új technológiájuknak köszönhetően megoldható, hogy mindegyik platformon elképesztő minőségben prezentálják majd a Battlefield harmadik részét. A művészeti igazgató elmondása szerint az egész trükkje, hogy az új renderelési technikának köszönhetően sokkal kevesebb komplex számolást igényel a Battlefield 3, így a technikailag gyengébb konzolokon is jobb minőséget lehet elérni, természetesen, ettől még a maximumot préselik majd ki az X360-ból és a PS3-ból.
A Battlefield 3 idén ősszel fog a boltokba kerülni, PC, X360 és PS3 platformokon, és szerencsére két friss képet is tudunk mutatni a játékból.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!