Aki esetleg amiatt aggódot, hogy a PC-s Battlefield 3 háttérbe szorítja majd a konzolos testvéreket, annak Gustav Tilleby művészeti igazgató szavai bizonyára megnyugtatásként fognak szolgálni.
Tilleby ugyanis a GDC-n a NowGamer stábjának adott interjúban világossá tette, a DICE ugyanolyan fontos platformnak tartja az X360-at és PS3-at, mint a PC-t, és az új technológiájuknak köszönhetően megoldható, hogy mindegyik platformon elképesztő minőségben prezentálják majd a Battlefield harmadik részét. A művészeti igazgató elmondása szerint az egész trükkje, hogy az új renderelési technikának köszönhetően sokkal kevesebb komplex számolást igényel a Battlefield 3, így a technikailag gyengébb konzolokon is jobb minőséget lehet elérni, természetesen, ettől még a maximumot préselik majd ki az X360-ból és a PS3-ból.
A Battlefield 3 idén ősszel fog a boltokba kerülni, PC, X360 és PS3 platformokon, és szerencsére két friss képet is tudunk mutatni a játékból.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…