Aki esetleg amiatt aggódot, hogy a PC-s Battlefield 3 háttérbe szorítja majd a konzolos testvéreket, annak Gustav Tilleby művészeti igazgató szavai bizonyára megnyugtatásként fognak szolgálni.
Tilleby ugyanis a GDC-n a NowGamer stábjának adott interjúban világossá tette, a DICE ugyanolyan fontos platformnak tartja az X360-at és PS3-at, mint a PC-t, és az új technológiájuknak köszönhetően megoldható, hogy mindegyik platformon elképesztő minőségben prezentálják majd a Battlefield harmadik részét. A művészeti igazgató elmondása szerint az egész trükkje, hogy az új renderelési technikának köszönhetően sokkal kevesebb komplex számolást igényel a Battlefield 3, így a technikailag gyengébb konzolokon is jobb minőséget lehet elérni, természetesen, ettől még a maximumot préselik majd ki az X360-ból és a PS3-ból.
A Battlefield 3 idén ősszel fog a boltokba kerülni, PC, X360 és PS3 platformokon, és szerencsére két friss képet is tudunk mutatni a játékból.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…