San Fransisco-ban mutatkozott be az inFamous második részének új szolgáltatása, a játék küldetésszerkesztője, amivel minimális korlátok mellett, teljesen saját pályákat és küldetéseket generálhatunk.
A bejelentés szerint az új szolgáltatás a játék premierje előtt egy limitált béta során már tesztelhető lesz, az viszont már most biztos, hogy meghatározott szabályrendszereken belül, de gyakorlatilag teljesen szabadon hozhatunk létre majd küldetéseket és pályákat. A rendkívül felhasználóbarát kezelőfelületnek köszönhetően pillanatok alatt generálhatunk saját feladatokat, így a legkülönbözőbb küldetéseket készíthetjük el, amiket aztán online meg is oszthatunk a többiekkel. A pályaszerkesztő bétája áprilisban rajtol. Képek a galériában.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…