Az első teaser trailer után megérkeztek a jövőre datált Prey második részének első részletei, melyből többek között az is kiderül, az új részben már nem az indián Tommy-t fogjuk majd irányítani.
A Prey második részének története az első rész első pályájával indít majd, viszont az eseményeket már nem Tommy, az indián, hanem Killian Samuels sheriff és börtönőr szemszögéből követjük majd végig. A magazinból származó információk szerint a Human Head Studios már három éve dolgozik a második részen, a fő platform az X360, viszont a fejlesztőcsapat nem tervezi, hogy Kinect, 3D és Move támogatást kap majd a játék X360-as és PS3-as verziója. A Prey 2 nélkülözni fogja a többjátékos módot is, a készítők ugyanis úgy látják, hogy amikor mindenki a Call of Duty-val és a Halo-val játszik, nincs értelme erőforrásokat pazarolni a multira, így az új epizód abszolút az egyjátékos kampányra koncentrál.
A játékmenet alapvetően nyitott lesz, az ígéretek szerint hatalmas, szabadon bejárható helyszíneket kapunk, ahol kedvünkre kalandozhatunk, azzal beszélünk, akivel akarunk, azt a feladatot vállaljuk, amelyiket csak akarjuk. A környezet egyébként teljesen interaktív lesz, sőt, sok esetben élnünk kell a kínálkozó lehetőségekkel (lopakodás a sötétben).
A Prey 2 producere elmondta, a játék fejlesztését többször leállították, majd újrakezdték, és a fejlesztés közben olyan címekből merítettek ihletett, mint a Mirror's Edge, a Killzone, a Mass Effect, az Assassin's Creed, a Riddick játékok, a Vanquish, vagy a Szárnyas fejvadász mozifilm. Mindez a játékmechanikán és a művészeti megvalósításon látszik majd meg a legjobban. Utóbbi esetében a látványvilág a Bioshock és a Mass Effect keresztezésének tűnik, míg a játékélmény a producer szerint olyan lesz, mintha a keresztezték volna a Mirror's Edge-ban látott mozgáskultúrát, a Mass Effect szabadságát és a Killzone 2 tűzharcait.
A játékban a Borderlands-hez hasonló gyűjtögetési rendszer lesz, kreditekre tehetünk szert, amivel főhősünk eszközeit, képességeit és fegyvereit fejleszthetjük majd. A helyszín ezúttal az Exodus bolygója lesz, ahol olyan változatos lokációkat fogunk meglátogatni, mint kietlen sivatagok, hatalmas városok, vagy sziklás hegyvidékek.
Várható megjelenés 2012-ben, PC, X360 és PS3 platformokon, és a stúdió már a letölthető tartalmakon is dolgozik.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…