A Radical Entertainment design részlegének főnöke, Matt Armstrong szolgált némi háttér-információval a készülőfélben lévő Prototype 2 fejlődési rendszerével kapcsolatban.
Armstrong elmondta, hogy a folytatásban változtatni fognak az Alex Mercer történetében megismert fejlődési rendszeren, mivel egy végigjátszás alkalmával szembesültek azzal, hogy egyes boss-ok után nem kevesebb mint 21 új képeséggel gazdagodott a főhős és belátták, hogy nagy valószínűséggel nincs a világon túl sok olyan elvetemült játékos, aki ilyen alkalmakkor nekilát végigpörgetni az összes új skill leírását, ezáltal Armstrong szerint az a rendszer olyan volt, mintha kiborítottak volna egy vödör legót a játékos elé, aztán vagy tud velük kezdeni valamit, vagy nem.
Megijedni nem kell, Hellernek nem lesz kevesebb lehetősége a harcra, mint Mercernek volt, pusztán az a rendszer lesz ésszerűbb, ahogyan elsajátíthatjuk őket. A Prototype 2 ugyanis a fokozatosságra helyezi a hangsúlyt, mégpedig azáltal, hogy az RPG-kből ismert dungeonöket találunk majd a föld alatt, és ezeket kipucolva nyerhetünk újabb és újabb képességeket. Természetesen a bossokért és a közönséges mutánsok notórius tizedeléséért továbbra is jár majd jutalom, csak a mennyiség változik.
A második részben az is előrelépést jelent majd – mondta Armstrong -, hogy ezúttal a különféle mutációk nem csak teljesítményünket növelik majd, de jelentős vizuális változásokat is eredményeznek a főhősön. Továbbá a fokozatosság mellett ezúttal a döntéskényszert is nagyon fontosnak tartják a készítők, ezért a képességeink számára korlátozott számú slot áll majd rendelkezésre, így mindig több elérhető skillünk lesz, mint amennyit ténylegesen használni is tudunk, ezáltal pedig a játékos rá lesz szorítva, hogy megfontolt döntéseket hozzon.
A Prototype 2 jelenlegi állás szerint valamikor 2012-ben jelenik meg PC, PS3 és X360 platformokon.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!