14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Radical Entertainment design részlegének főnöke, Matt Armstrong szolgált némi háttér-információval a készülőfélben lévő Prototype 2 fejlődési rendszerével kapcsolatban.

Armstrong elmondta, hogy a folytatásban változtatni fognak az Alex Mercer történetében megismert fejlődési rendszeren, mivel egy végigjátszás alkalmával szembesültek azzal, hogy egyes boss-ok után nem kevesebb mint 21 új képeséggel gazdagodott a főhős és belátták, hogy nagy valószínűséggel nincs a világon túl sok olyan elvetemült játékos, aki ilyen alkalmakkor nekilát végigpörgetni az összes új skill leírását, ezáltal Armstrong szerint az a rendszer olyan volt, mintha kiborítottak volna egy vödör legót a játékos elé, aztán vagy tud velük kezdeni valamit, vagy nem.

 

Megijedni nem kell, Hellernek nem lesz kevesebb lehetősége a harcra, mint Mercernek volt, pusztán az a rendszer lesz ésszerűbb, ahogyan elsajátíthatjuk őket. A Prototype 2 ugyanis a fokozatosságra helyezi a hangsúlyt, mégpedig azáltal, hogy az RPG-kből ismert dungeonöket találunk majd a föld alatt, és ezeket kipucolva nyerhetünk újabb és újabb képességeket. Természetesen a bossokért és a közönséges mutánsok notórius tizedeléséért továbbra is jár majd jutalom, csak a mennyiség változik.

 

A második részben az is előrelépést jelent majd – mondta Armstrong -, hogy ezúttal a különféle mutációk nem csak teljesítményünket növelik majd, de jelentős vizuális változásokat is eredményeznek a főhősön. Továbbá a fokozatosság mellett ezúttal a döntéskényszert is nagyon fontosnak tartják a készítők, ezért a képességeink számára korlátozott számú slot áll majd rendelkezésre, így mindig több elérhető skillünk lesz, mint amennyit ténylegesen használni is tudunk, ezáltal pedig a játékos rá lesz szorítva, hogy megfontolt döntéseket hozzon.

 

A Prototype 2 jelenlegi állás szerint valamikor 2012-ben jelenik meg PC, PS3 és X360 platformokon.

Legfrissebb bejegyzések

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01