A Radical Entertainment design részlegének főnöke, Matt Armstrong szolgált némi háttér-információval a készülőfélben lévő Prototype 2 fejlődési rendszerével kapcsolatban.
Armstrong elmondta, hogy a folytatásban változtatni fognak az Alex Mercer történetében megismert fejlődési rendszeren, mivel egy végigjátszás alkalmával szembesültek azzal, hogy egyes boss-ok után nem kevesebb mint 21 új képeséggel gazdagodott a főhős és belátták, hogy nagy valószínűséggel nincs a világon túl sok olyan elvetemült játékos, aki ilyen alkalmakkor nekilát végigpörgetni az összes új skill leírását, ezáltal Armstrong szerint az a rendszer olyan volt, mintha kiborítottak volna egy vödör legót a játékos elé, aztán vagy tud velük kezdeni valamit, vagy nem.
Megijedni nem kell, Hellernek nem lesz kevesebb lehetősége a harcra, mint Mercernek volt, pusztán az a rendszer lesz ésszerűbb, ahogyan elsajátíthatjuk őket. A Prototype 2 ugyanis a fokozatosságra helyezi a hangsúlyt, mégpedig azáltal, hogy az RPG-kből ismert dungeonöket találunk majd a föld alatt, és ezeket kipucolva nyerhetünk újabb és újabb képességeket. Természetesen a bossokért és a közönséges mutánsok notórius tizedeléséért továbbra is jár majd jutalom, csak a mennyiség változik.
A második részben az is előrelépést jelent majd – mondta Armstrong -, hogy ezúttal a különféle mutációk nem csak teljesítményünket növelik majd, de jelentős vizuális változásokat is eredményeznek a főhősön. Továbbá a fokozatosság mellett ezúttal a döntéskényszert is nagyon fontosnak tartják a készítők, ezért a képességeink számára korlátozott számú slot áll majd rendelkezésre, így mindig több elérhető skillünk lesz, mint amennyit ténylegesen használni is tudunk, ezáltal pedig a játékos rá lesz szorítva, hogy megfontolt döntéseket hozzon.
A Prototype 2 jelenlegi állás szerint valamikor 2012-ben jelenik meg PC, PS3 és X360 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…