A Develop körbekérdezősködött néhány fejlesztőcsapatnál, vajon mekkora fejlesztési költségekre és milyen kihívásokra számítanak majd az NGP és a 3DS kapcsán.
A megkérdezett csapatok közül a Griptonite Games képviselője elmondta, az új handheldek megjelenésével a minőségi munka költségei nagyságrendekkel ugranak meg, így nem elképzelhetetlen, hogy egy sima DS játék végösszegéhez képest akár kétszer-háromszor is többe kerülhet egy NGP-s vagy Nintendo 3DS-es játék.
A Rebellion társalapítója, Chris Kingsley kicsit továbbment, és elárulta, hogy a fejlesztők számára nem csak a büdzsé kigazdálkodása lesz a legnagyobb kihívás, hanem a játékosok irányából érkező növekvő elvárásoknak való megfelelés is, ugyanis az erősebb kézikonzolok miatt a játékosok nagyobb, részletesebb világokra vágynak majd, ami szintén megnöveli a költségeket.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!