A Develop körbekérdezősködött néhány fejlesztőcsapatnál, vajon mekkora fejlesztési költségekre és milyen kihívásokra számítanak majd az NGP és a 3DS kapcsán.
A megkérdezett csapatok közül a Griptonite Games képviselője elmondta, az új handheldek megjelenésével a minőségi munka költségei nagyságrendekkel ugranak meg, így nem elképzelhetetlen, hogy egy sima DS játék végösszegéhez képest akár kétszer-háromszor is többe kerülhet egy NGP-s vagy Nintendo 3DS-es játék.
A Rebellion társalapítója, Chris Kingsley kicsit továbbment, és elárulta, hogy a fejlesztők számára nem csak a büdzsé kigazdálkodása lesz a legnagyobb kihívás, hanem a játékosok irányából érkező növekvő elvárásoknak való megfelelés is, ugyanis az erősebb kézikonzolok miatt a játékosok nagyobb, részletesebb világokra vágynak majd, ami szintén megnöveli a költségeket.
A Croc: Legend of the Gobbos felújított verziója mindent megőriz, ami emlékezetessé tette az eredetit.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…