A Develop körbekérdezősködött néhány fejlesztőcsapatnál, vajon mekkora fejlesztési költségekre és milyen kihívásokra számítanak majd az NGP és a 3DS kapcsán.
A megkérdezett csapatok közül a Griptonite Games képviselője elmondta, az új handheldek megjelenésével a minőségi munka költségei nagyságrendekkel ugranak meg, így nem elképzelhetetlen, hogy egy sima DS játék végösszegéhez képest akár kétszer-háromszor is többe kerülhet egy NGP-s vagy Nintendo 3DS-es játék.
A Rebellion társalapítója, Chris Kingsley kicsit továbbment, és elárulta, hogy a fejlesztők számára nem csak a büdzsé kigazdálkodása lesz a legnagyobb kihívás, hanem a játékosok irányából érkező növekvő elvárásoknak való megfelelés is, ugyanis az erősebb kézikonzolok miatt a játékosok nagyobb, részletesebb világokra vágynak majd, ami szintén megnöveli a költségeket.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…
Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…
A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…