A Develop körbekérdezősködött néhány fejlesztőcsapatnál, vajon mekkora fejlesztési költségekre és milyen kihívásokra számítanak majd az NGP és a 3DS kapcsán.
A megkérdezett csapatok közül a Griptonite Games képviselője elmondta, az új handheldek megjelenésével a minőségi munka költségei nagyságrendekkel ugranak meg, így nem elképzelhetetlen, hogy egy sima DS játék végösszegéhez képest akár kétszer-háromszor is többe kerülhet egy NGP-s vagy Nintendo 3DS-es játék.
A Rebellion társalapítója, Chris Kingsley kicsit továbbment, és elárulta, hogy a fejlesztők számára nem csak a büdzsé kigazdálkodása lesz a legnagyobb kihívás, hanem a játékosok irányából érkező növekvő elvárásoknak való megfelelés is, ugyanis az erősebb kézikonzolok miatt a játékosok nagyobb, részletesebb világokra vágynak majd, ami szintén megnöveli a költségeket.
Engedd, hogy elragadjon egy varázslatos fantáziavilág, ahol a hagyományos asztali játékok öröksége ötvöződik a modern…
Körökre osztott kalóz játék természetfeletti erőkkel. Állj bosszút és hódítsd meg a tengereket!
Fedezd fel a Confronted sötét, elhagyatott kastélyának misztikus titkait, ahol minden lépés egy új rejtélyhez…
A Macross egy szerethető játék akar lenni, de olyan alapvető problémákkal küzd, ami miatt sajnos…
Mi a jó, mi a rossz, de leginkább rendes leszel vagy gonosz?