Oldal kiválasztása

Növekvő fejlesztési költségek az NGP-nél és 3DS-nél

Növekvő fejlesztési költségek az NGP-nél és 3DS-nél
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Develop körbekérdezősködött néhány fejlesztőcsapatnál, vajon mekkora fejlesztési költségekre és milyen kihívásokra számítanak majd az NGP és a 3DS kapcsán.

A megkérdezett csapatok közül a Griptonite Games képviselője elmondta, az új handheldek megjelenésével a minőségi munka költségei nagyságrendekkel ugranak meg, így nem elképzelhetetlen, hogy egy sima DS játék végösszegéhez képest akár kétszer-háromszor is többe kerülhet egy NGP-s vagy Nintendo 3DS-es játék. 

 

A Rebellion társalapítója, Chris Kingsley kicsit továbbment, és elárulta, hogy a fejlesztők számára nem csak a büdzsé kigazdálkodása lesz a legnagyobb kihívás, hanem a játékosok irányából érkező növekvő elvárásoknak való megfelelés is, ugyanis az erősebb kézikonzolok miatt a játékosok nagyobb, részletesebb világokra vágynak majd, ami szintén megnöveli a költségeket.

Translate »