Rage részletek a PAX-ról
Friss demót mutatott be az éppen zajló PAX Easten az id Software és a Bethesda a szeptemberben boltokba kerülő Rage-ről, így néhány friss részlet is napvilágot látott a játék kapcsán.
A 1UP beszámolója szerint a Rage csak elsőre tűnik nyílt világúnak, valójában nagyon is "direkt" a pályatervezés. Ezt maga a játék dizájnervezetője, Matt Hooper is megerősítette, aki a bemutató során bemutatott egy mini-játékot, melyben egy bumerángot elhajítva kell minél több embert lekaszabolnunk. A játék időre megy, és az idő lejárta után teljesítményünk szerinti pénznyeremény üti a markunkat. Megélhetésünkhöz és életben maradásunkhoz szükséges krediteket más egyéb módon, például különböző versenyeken is szerezhetünk majd. Az egyik ilyenben kis embereket kell leütnünk, a másikban pedig hatalmas forgó pengéket kell leállítanunk, ha túl akarjuk élni a kalandot.
A Rage-ben lehetőségünk lesz mérnöki tervrajzokat is gyűjtögetni, melyek darabkáit az inventory-ban érjük el. Ezek felhasználásának módjáról egyelőre nem esett még szó. Az id Software régóta készülő lövöldéje szeptember 15-én debütál Európában, természetesen minden bejelentett platformon egyidőben.