AZ idei PAX East rendezvényen előadást tartott az Irrational csapata, ahol téma a tavaly augusztusban bejelentett, lebegő városban játszódó Bioshock: Infinite volt.
Ken Levine az elődás alatt rengeteg korai tervrajzot és vázlatot mutatott be, de az igazi durranás a Bioshock: Infinite korai prototípusának bemutatása volt, melyben már akkor jelen volt a játék nagy újdonságának számító "Skyline", amit a lebegő épületek közötti közlekedéshez fogunk majd használni. Az Irrational Games első embere a "légi-vasúton" való közlekedés kapcsán úgy nyilatkozott, olyan érzés lesz, mintha hullámvasúton lennénk, csak közben a semmi felett lógunk és fegyver van a kezedünkben.
Levine azt is elárulta, a csapat mindenképpen szeretett volna elszakadni Rapture-től, így a legnagyobb különbség az első BioShock, és az Infinite között, hogy a játékos sokkal nagyobb teret kap a helyszín felfedezéséhez, itt ugyanis egy hatalmas, nyílt világ lesz a játszótér, nem egy víz alatti, szűk folyosokból álló birodalom.
A Kotaku oldalán korai vázlatokat és látványterveket is megleshettek.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…