AZ idei PAX East rendezvényen előadást tartott az Irrational csapata, ahol téma a tavaly augusztusban bejelentett, lebegő városban játszódó Bioshock: Infinite volt.
Ken Levine az elődás alatt rengeteg korai tervrajzot és vázlatot mutatott be, de az igazi durranás a Bioshock: Infinite korai prototípusának bemutatása volt, melyben már akkor jelen volt a játék nagy újdonságának számító "Skyline", amit a lebegő épületek közötti közlekedéshez fogunk majd használni. Az Irrational Games első embere a "légi-vasúton" való közlekedés kapcsán úgy nyilatkozott, olyan érzés lesz, mintha hullámvasúton lennénk, csak közben a semmi felett lógunk és fegyver van a kezedünkben.
Levine azt is elárulta, a csapat mindenképpen szeretett volna elszakadni Rapture-től, így a legnagyobb különbség az első BioShock, és az Infinite között, hogy a játékos sokkal nagyobb teret kap a helyszín felfedezéséhez, itt ugyanis egy hatalmas, nyílt világ lesz a játszótér, nem egy víz alatti, szűk folyosokból álló birodalom.
A Kotaku oldalán korai vázlatokat és látványterveket is megleshettek.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…