Az Epic főnöke, Mike Capps a GDC-n egy vele készült interjúban sztorizott a Gears of War fejlesztésekor felmerülő problémákról, többek között arról, hogy pengeélen táncolt Marcus kalandjának a sikere.
Capps az interjúban elárulta, hogy a Gears of War fejlesztése a kezdetektől fogva nem volt zökkenőmentes, hisz egy teljesen tapasztalatlan csapat vágott bele egy olyan játék készítésébe, ami egy akkoriban még nagyon friss, alig ismert konzolon, és egy akkoriban, szintén ismeretlen technológiát használva készült. Az Epic főnöke elmondta, közben az egyre gyorsabban közeledő megjelenési dátum is komoly terheket rót rájuk, miközben folyamatosan ügyelni kellett az időre, az erőforrásokra és az ütemezésre, ami azért okozott fejtörést a csapatnak, mert alapfunkciók sorsa múlott ezen. A cél viszont mindvégig a csapat szeme előtt lebegett, és Capps szerint a GTA III-hoz hasonlóan, ők is forradalmat szerettek volna csinálni a TPS stíluson belül.
Az Epic vezér azzal zárta interjúját, hogy a kezdeti nehézségek után a folytatások, és így a harmadik rész fejlesztése is sokkal gördülékenyebben zajlik már, hiszen hét évnyi tapasztalattal rendelkezik a csapat.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…