Az OXM magazin aktuális számában rengeteg friss, eddig nem ismert részlet látott napvilágot a tavalyi VGA-n leleplezett SSX: Deadly Descents-ről.
A magazinból kiderül, hogy az SSX: Deadly Descents a korábbi részekhez hasonlóan lehetőség szerint elérhetővé tesz rövid- és hosszú útvonalakat, miközben a játék mottója a következő: "Versenyezz, trükközz, éldd túl!" Utóbbi különös fontos lesz, a pályákon ugyanis veszélyzónákba is belefuthatunk, ahol extrém hideg, oxigénhiány, vagy egy lavina zavarhatja meg nyugalmunkat. Az ígéretek szerint sokkal "megközelíthetőbb" lesz a játék, mint mondjuk a Shaun White Snowboarding, vagy az X360 exkluzív Stoked, és hinni lehet a magazin információinak, akkor a játékot készítő EA Canada az NFS: Hot Pursuitban szereplő Autolog rendszerhez hasonló közösségi szolgáltatást implementál majd az SSX: Deadly Descents-be. Az egyelőre dátum nélküli, X360-ra és PS3-ra is készülő SSX: Deadly Descents, Todd Batty kreatív igazgató szerint a olyan lesz, mintha Burnoutot játszanánk, csak havon.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…