A frissen érkezett interjúban az Evolution Sudios art dierktora, Simon O’Brien részletezi, hogy az apokalipszis milyen érdekességekkel szolgál majd a Motorstorm megszokott világában.
Az alábbi interjúban a művészeti megvalósításért felelős direktor, Simon O’Brien részletezi, hogy bizonyos szempontból a világvége érdekes és mókás is lehet. Így például lényegtelen, hogy korábbról ismert pályákon száguldozunk, hiszen azokon most földrengések, tornádók és árvizek pusztítanak, amelyek egyik pillanatról a másikra átformálhatják bármely pálya szerkezetét.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…