A frissen érkezett interjúban az Evolution Sudios art dierktora, Simon O’Brien részletezi, hogy az apokalipszis milyen érdekességekkel szolgál majd a Motorstorm megszokott világában.
Az alábbi interjúban a művészeti megvalósításért felelős direktor, Simon O’Brien részletezi, hogy bizonyos szempontból a világvége érdekes és mókás is lehet. Így például lényegtelen, hogy korábbról ismert pályákon száguldozunk, hiszen azokon most földrengések, tornádók és árvizek pusztítanak, amelyek egyik pillanatról a másikra átformálhatják bármely pálya szerkezetét.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…