A frissen érkezett interjúban az Evolution Sudios art dierktora, Simon O’Brien részletezi, hogy az apokalipszis milyen érdekességekkel szolgál majd a Motorstorm megszokott világában.
Az alábbi interjúban a művészeti megvalósításért felelős direktor, Simon O’Brien részletezi, hogy bizonyos szempontból a világvége érdekes és mókás is lehet. Így például lényegtelen, hogy korábbról ismert pályákon száguldozunk, hiszen azokon most földrengések, tornádók és árvizek pusztítanak, amelyek egyik pillanatról a másikra átformálhatják bármely pálya szerkezetét.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!