Gary Penn, az ex-DMA Designs korábbi alkalmazottja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, nem sok kellett hozzá, hogy korunk egyik meghatározó alkotása, a Grand Theft Auto a kukában végezze.
Az ex-DMA Designs munkatársa az interjúban két kritikus hibát emelt ki, ami miatt majdnem törölték a GTA első epizódját. Az egyik az állandó fagyás volt, ami gyakorlatilag tesztelhetetlenné tette a játékot, ugyanis az első pár perc után összeomlott a játék. A másik hiba a rendőrök rutinjának megőrülése volt, akik egyik nap mindenféle indok nélkül agresszívan támadni kezdték a játékost. Ez annyira megtetszett a fejlesztőknek, hogy végül bekerült a játékba, mint kulcsfontosságú elem.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…