Gary Penn, az ex-DMA Designs korábbi alkalmazottja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, nem sok kellett hozzá, hogy korunk egyik meghatározó alkotása, a Grand Theft Auto a kukában végezze.
Az ex-DMA Designs munkatársa az interjúban két kritikus hibát emelt ki, ami miatt majdnem törölték a GTA első epizódját. Az egyik az állandó fagyás volt, ami gyakorlatilag tesztelhetetlenné tette a játékot, ugyanis az első pár perc után összeomlott a játék. A másik hiba a rendőrök rutinjának megőrülése volt, akik egyik nap mindenféle indok nélkül agresszívan támadni kezdték a játékost. Ez annyira megtetszett a fejlesztőknek, hogy végül bekerült a játékba, mint kulcsfontosságú elem.
A Tomb Raider sorozat klasszikus epizódjainak felújított változatai immár elérhetők modern platformokon.
A Fera: The Sundered Tribes egy sandbox nyílt világú játék, mely Monster Hunter és Legends…
Nézzük milyen új bejelentéseket kaptunk
A zseniális The Legend of Heroes: Trails through Daybreak közvetlen folytatása röviddel annak lezárása után…