UK TOP 10 – Brit játékeladások
Több hetes vegetálás után ismét visszatért az élre a novemberben megjelent Call of Duty: Black Ops, ami ezzel a múlt hét pénteken megjelent Marvel vs. Capcom harmadik részét taszította le a dobogó legfelső fokáról.
A Treyarch shootere közel 192%-os javulást produkált egy hét alatt, így a tavaly novemberben megjelent Call of Duty: Black Ops ismét visszaküzdötte magát az Egyesült Királyság eladási listájának az élére. Ezzel sikeresen szorította maga mögé a múlt héten megjelent, és új belépőként szerencsét próbáló Marvel vs. Capcom 3-at, valamint a korábban két hétig vezető Dead Space második részét. A múlt héten még első, átlagosan közepesre pontozott Test Drive Unlimited 2 csak a negyedik helyet csípte el, míg a máskor mindig dobogós FIFA 11 csak az ötödik helyen zárt.
- Call of Duty: Black Ops (Treyarch, Activision)
- Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds (Capcom, Capcom)
- Dead Space 2 (Visceral Games, EA Games)
- Test Drive Unlimited 2 (Eden Games, Namco Bandai)
- FIFA 11 (EA Sports, EA)
- Just Dance 2 (Ubisoft, Ubisoft)
- Assassin’s Creed: Brotherhood (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
- Mario vs. Donkey Kong: Mini-Land Mayhem! (Nintendo, Nintendo)
- Grand Theft Auto IV: Complete Edition (Rockstar North, Rockstar)
- LittleBigPlanet 2 (Media Molecule, Sony Computer Entertainment)