Gőzerővel készül a tavalyi E3-on bemutatott, Kinect támogatást is élvező Forza Motorsport 4, melynek fejlesztési munkálatairól mesélt a Turn 10 direktora, Dan Greenawalt.
Greenawalt többek között elárulta, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektetnek a realisztikus ábrázolásra, így a játékban majd szereplő helyszíneket két-három napra kibérelték, ahol aztán több terabájtnyi videót és képet lőttek, melyek segítségével a versenypályák összes jellegezetessége belekerül majd a játékba – kátyuk, csúszos kanyarok, huplik stb.
A játék korlátozottan, de támogatni fogja a Kinectet, melynek segítségével nem csak virtuális kormányt ragadva vezethetjük a járgányokat, de akár körbe is járhatjuk, vagy be is ülhetünk azokba a virtuális bemutatótermekben. A Forza Motorsport 4 emellett támogatni fogja a head-tracking technológiát, azaz belső nézetben fejünk mozgását is követi majd a Kinect.
A Turn 10 emellett a Pirelli gumiabroncs-gyártóval is szerződést kötött, így az autósportok egyik hivatalos beszállítójának tudását felhasználva az abroncsok viselkedését elemezve igyekszik a fejlesztőcsapat minél hitelesebb szimulációt megalkotni, ahol a gumik kopása ugyanolyan fontosságú lesz, mint az autók egyéb paraméterei.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!