Gőzerővel készül a tavalyi E3-on bemutatott, Kinect támogatást is élvező Forza Motorsport 4, melynek fejlesztési munkálatairól mesélt a Turn 10 direktora, Dan Greenawalt.
Greenawalt többek között elárulta, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektetnek a realisztikus ábrázolásra, így a játékban majd szereplő helyszíneket két-három napra kibérelték, ahol aztán több terabájtnyi videót és képet lőttek, melyek segítségével a versenypályák összes jellegezetessége belekerül majd a játékba – kátyuk, csúszos kanyarok, huplik stb.
A játék korlátozottan, de támogatni fogja a Kinectet, melynek segítségével nem csak virtuális kormányt ragadva vezethetjük a járgányokat, de akár körbe is járhatjuk, vagy be is ülhetünk azokba a virtuális bemutatótermekben. A Forza Motorsport 4 emellett támogatni fogja a head-tracking technológiát, azaz belső nézetben fejünk mozgását is követi majd a Kinect.
A Turn 10 emellett a Pirelli gumiabroncs-gyártóval is szerződést kötött, így az autósportok egyik hivatalos beszállítójának tudását felhasználva az abroncsok viselkedését elemezve igyekszik a fejlesztőcsapat minél hitelesebb szimulációt megalkotni, ahol a gumik kopása ugyanolyan fontosságú lesz, mint az autók egyéb paraméterei.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…