Gőzerővel készül a tavalyi E3-on bemutatott, Kinect támogatást is élvező Forza Motorsport 4, melynek fejlesztési munkálatairól mesélt a Turn 10 direktora, Dan Greenawalt.
Greenawalt többek között elárulta, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektetnek a realisztikus ábrázolásra, így a játékban majd szereplő helyszíneket két-három napra kibérelték, ahol aztán több terabájtnyi videót és képet lőttek, melyek segítségével a versenypályák összes jellegezetessége belekerül majd a játékba – kátyuk, csúszos kanyarok, huplik stb.
A játék korlátozottan, de támogatni fogja a Kinectet, melynek segítségével nem csak virtuális kormányt ragadva vezethetjük a járgányokat, de akár körbe is járhatjuk, vagy be is ülhetünk azokba a virtuális bemutatótermekben. A Forza Motorsport 4 emellett támogatni fogja a head-tracking technológiát, azaz belső nézetben fejünk mozgását is követi majd a Kinect.
A Turn 10 emellett a Pirelli gumiabroncs-gyártóval is szerződést kötött, így az autósportok egyik hivatalos beszállítójának tudását felhasználva az abroncsok viselkedését elemezve igyekszik a fejlesztőcsapat minél hitelesebb szimulációt megalkotni, ahol a gumik kopása ugyanolyan fontosságú lesz, mint az autók egyéb paraméterei.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…