Az OXM legfrissebb számában mesélt Todd Batty kreatív igazgató az SSX: Deadly Descents munkálatairól, és a beszélgetésből kiderült, a fejlesztés még legalább 15 hónapot fog igénybe venni.
A tavaly decemberi Video Game Awardson mutatkozott be az SSX sorozat új epizódja, az SSX: Deadly Descents, ami Todd Batty kreatív igazgató Official Xbox Magazine-nak adott interjúja szerint idén biztosan nem fog megjelenni. A beszélgetésből kiderül, a fejlesztési munkálatok még legalább 15 hónapig tartanak, így a hódeszkás őrület legkorábban 2012 második felében vagy 2013 első negyedévében kerülhet a boltokba.
Az OXM magazin előzeteséből továbbá az is kiderült, hogy kilenc nagyobb helyszínt látogatunk majd meg az egyjátékos kampány alatt, és az előző részekből ismert Zoe Briggs és Elise mellett egy másik szereplő is visszatér majd. A pályákon mi választhatjuk meg az útvonalat, és hogy hol dobjon le a helikopter, a kilenc hegycsúcs pedig összesen 200-300 pályát ígér.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…