Szépen lassan szivárognak az információk a Demon’s Souls spirituális örökösének is tekinthető Dark Souls-ról. Ezúttal a fejlesztést irányító Hidetaka Miyazaki nyilatkozott a 4Gamer stábjának.
Az év végére datált, X360-ra és PlayStation 3-ra is készülő Dark Souls Miyazaki ígérete szerint kétszer több tartalmat ígér, mint spirituális utódja, így durván 60 órás játékidőre számíthatunk. Az interjúban szó esett arról is, hogy a From Software nem tervez próbaverziót a játékhoz, és első körben a DLC-kkel se szeretnének foglalkozni. A fejlesztésr vezénylő Miyazaki azonban ígéretet tett rá, ha mégis kapna letölthető bővítményt a játék, akkor azt garantáltan ingyen teszik majd elérhetővé.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…