A legújabb fejlesztői jegyzetben a készítők a valósághű vezetési élményről, az autók kezelhetőségéről, a fizikáról, és a járgányok vizuális megvalósításáról mesélnek.
A DiRT harmadik része PC-n, X360-on és PS3-on egyaránt május 24-én rajtol világszerte, a Codemasters pedig ígéri, minden eddiginél valósághűbb vezetési élményt kínál majd a játék. A mostani fejlesztői naplóból megtudhatjuk, hogyan sikerült elérni, hogy a különböző autógyártókkal végzett közös munka eredményeként minden autónak egyedi vezetési modellje van, miközben mind a fizika, mind a vizualitás terén is erősen támaszkodtak a különböző gyártók szaktudására.
Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…
Egy mesebeli utazás a perzsa mitológia világába: Ez a The Tale of Bistun!
Groteszk szörnyek, burjánzó növények és pszichológiai horror vár rád egy olyan történetben, amely a szépséget…
A Wargaming új játéka, a Steel Hunters egy online, harci robotos hősöket felvonultató lövöldözős játék,…