14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A legújabb fejlesztői jegyzetben a készítők a valósághű vezetési élményről, az autók kezelhetőségéről, a fizikáról, és a járgányok vizuális megvalósításáról mesélnek.

A DiRT harmadik része PC-n, X360-on és PS3-on egyaránt május 24-én rajtol világszerte, a Codemasters pedig ígéri, minden eddiginél valósághűbb vezetési élményt kínál majd a játék. A mostani fejlesztői naplóból megtudhatjuk, hogyan sikerült elérni, hogy a különböző autógyártókkal végzett közös munka eredményeként minden autónak egyedi vezetési modellje van, miközben mind a fizika, mind a vizualitás terén is erősen támaszkodtak a különböző gyártók szaktudására.

Legfrissebb bejegyzések

Ultra Mega Cats – demó betekintő

Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…

2025-03-17

Revenge of the Mage – Betekintő

Mágikus roguelite a multiverzumban.

2025-03-15

Virágok és rémálmok: Megérkezett a Silent Hill f új trailere

Groteszk szörnyek, burjánzó növények és pszichológiai horror vár rád egy olyan történetben, amely a szépséget…

2025-03-14

Slime Heroes – Játékteszt

Színes pacák fegyverzetben, történetük megismételhetetlen.

2025-03-13

Befutott a korai hozzáféréses Steel Hunters indulási dátuma

A Wargaming új játéka, a Steel Hunters egy online, harci robotos hősöket felvonultató lövöldözős játék,…

2025-03-12