Tom Galt, a játék vezető dizájnere a Games TM-nek nyilatkozva elárulta, a svéd Starbreeze alkotta első résszel minden rendben volt, ők mégis egészen más dolgokra koncentrálnak majd.
Galt véleménye szerint a The Darkness első része remekül sikerült, a játékos valóban azonosulni tudott a főhőssel, azonban a Digital Extremes a történet és a karakterek mellett a második részben az akcióra is komoly hangsúlyt szeretne fektetni. New York városának felfedezése ezúttal sokkal akciódúsabb lesz, és még több izgalmat kínál majd. A vezető dizájner a játék látványvilágának megvalósításáról is mesélt, ami követve a jelenlegi trendeket, cel-shaded külsőt kap, hogy hitelesebben átadhassa a képregények hangulatát. Az Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra, és PC-re készülő folytatás idén ősszel fog megjelenni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…