A Runic Games ma jelentette be, hogy az első rész X360-ra történő konvertálása miatt úgy tűnik, nem tudják majd tartani a Torchlight II május-június intervallumba tervezett megjelenését.
Max Schaefer, a Runic Games CEO-ja hozta nyilvánosságra a dolgot. Mint mondta, az eredeti Torchlight Xbox Live verziójának fejlesztése valamivel több erejüket kötötte le, mint azt eredetileg tervezték, így valamennyit csúszni fog a második rész megjelenése. Nagyon megijedni azért nem kell a rajongóknak, ugyanis az új kitűzött időpont július lett, továbbá az sem mellékes, hogy az Xbox változat készítése közben találtak olyan megoldásokat, melyeket a második részbe is beépítettek, és ezáltal pl. sikerült csökkenteniük a töltésidőt.
Egyébként a Torchlight II alapjaiban nagyjából ugyanaz lesz, mint az első rész volt, természetesen apró újításokkal, mint a valamivel szebb grafika, élettelibb világ. Komoly újdonságot az új karakterosztályok jelentenek majd, illetve az hogy a siker láttán orvosolják az előd legfőbb hibáját, az online játék lehetőségének hiányát.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!