Több mint három éve már, hogy a UbiSoft bemutatta túlélő-akcióját, az I Am Alive-ot, melynek azóta tartó kálváriája tovább folytatódik, és nagy valószínűséggel letölthető formában jelenik csak meg a Chicago-ban játszódó játék.
Az I Am Alive kálváriája gyakorlatilag 2008-as bejelentése óta tart, és lényegében az elmúlt három évben semmivel se lettünk az eltelt idő alatt okosabbak. A fejlesztést kezdetben a Darkworks végezte, de a UbiSoft nem volt elégedett a látottakkal, így a kiadó átpasszolta a fejlesztést a Ubisoft Shanghainak.
A túlélő-akció kapcsán ezúttal a játék producere, a bájos Jade Raymond nyilatkozott, aki elkotyogta, hogy a Chicago-ban játszódó produkció végül mégse dobozos formában ölt majd testet, hanem XBLA-n és PSN-en letölthető címként próbálják meg értékesíteni, a tervek szerint valamikor idén.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…