Megérkezett a konzolokra már kapható Two Worlds 2 második fejlesztői naplója, melyben a TopWare kreatív igazgatója, Scott Cromie mesél a menü- és mágiarendszerről.
A nem túl sikeres első rész után a TopWare pár nappal ezelőtt, többszöri halasztás után dobta piacra fantasy-szerepjáték Two Worlds második részét, ami egyelőre még csak X360-ra és PS3-ra érhető el, így a második fejlesztői napló inkább azon PC-s rajongóknak szól, akik tűkön ülve várják az új epizódot. A videóban a TopWare kreatív igazgatója, Scott Cromie mesél a menü- és mágiarendszerről.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…