Az első trailer és gameplay felvétel után az Operation Flashpoint: Red River megkapta első fejlesztői naplóját is, melyben a Codemasters alkalmazottjai a Dragon Rising óta történt változásokról mesélnek.
Az első fejlesztői jegyzetben Adam Parsons producer, Sion Lenton kreatív igazgató és a játék két fő designere, Mike Smith és Tim Browne arról mesélnek, milyen változásokon esett át a Dragon Risinget is meghajtó Neon grafikus motor, illetve az év második felévben érkező Red Riverben milyen alapvető játékmechanikai újításokra számíthatunk majd.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…