Az első trailer és gameplay felvétel után az Operation Flashpoint: Red River megkapta első fejlesztői naplóját is, melyben a Codemasters alkalmazottjai a Dragon Rising óta történt változásokról mesélnek.
Az első fejlesztői jegyzetben Adam Parsons producer, Sion Lenton kreatív igazgató és a játék két fő designere, Mike Smith és Tim Browne arról mesélnek, milyen változásokon esett át a Dragon Risinget is meghajtó Neon grafikus motor, illetve az év második felévben érkező Red Riverben milyen alapvető játékmechanikai újításokra számíthatunk majd.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…