Az Okami a maga idejében nagyszerű játék volt, s ezt bizonyítja, hogy folytatását, a DS-re megjelenő Okamident rengetegen várják, ehhez képest kereskedelmi szempontból mégsem váltotta be a Capcom hozzá fűzött reményeit. Vajon miért?
A kérdéssel kapcsolatban a cég egyik producere, Motohide Eshiro osztotta meg velünk gondolatait. Mint mondta, hivatalosan nem nyilatkozhat az ügyben, de személyes véleménye szerint a problémát az új konzolok akkori megjelenése jelentette. Szerinte pusztán annyi történt, hogy mindenki akkor mutatta be az új gépét, és így kevesebb figyelem jutott a még PS2-re megjelenő játékok számára. Tehát egyszerűen rosszkor jelent meg.
Az érdekes kérdés most az, hogy ez megismétlődik-e a DS-re megjelenő Okamidennel is, aminek európai és amerikai debütálása egyelőre még várat magára, miközben a Nitendo rajongótábor zömének figyelmét a 3DS piacra dobása köti le…
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!