Az Okami a maga idejében nagyszerű játék volt, s ezt bizonyítja, hogy folytatását, a DS-re megjelenő Okamident rengetegen várják, ehhez képest kereskedelmi szempontból mégsem váltotta be a Capcom hozzá fűzött reményeit. Vajon miért?
A kérdéssel kapcsolatban a cég egyik producere, Motohide Eshiro osztotta meg velünk gondolatait. Mint mondta, hivatalosan nem nyilatkozhat az ügyben, de személyes véleménye szerint a problémát az új konzolok akkori megjelenése jelentette. Szerinte pusztán annyi történt, hogy mindenki akkor mutatta be az új gépét, és így kevesebb figyelem jutott a még PS2-re megjelenő játékok számára. Tehát egyszerűen rosszkor jelent meg.
Az érdekes kérdés most az, hogy ez megismétlődik-e a DS-re megjelenő Okamidennel is, aminek európai és amerikai debütálása egyelőre még várat magára, miközben a Nitendo rajongótábor zömének figyelmét a 3DS piacra dobása köti le…
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…