Az Okami a maga idejében nagyszerű játék volt, s ezt bizonyítja, hogy folytatását, a DS-re megjelenő Okamident rengetegen várják, ehhez képest kereskedelmi szempontból mégsem váltotta be a Capcom hozzá fűzött reményeit. Vajon miért?
A kérdéssel kapcsolatban a cég egyik producere, Motohide Eshiro osztotta meg velünk gondolatait. Mint mondta, hivatalosan nem nyilatkozhat az ügyben, de személyes véleménye szerint a problémát az új konzolok akkori megjelenése jelentette. Szerinte pusztán annyi történt, hogy mindenki akkor mutatta be az új gépét, és így kevesebb figyelem jutott a még PS2-re megjelenő játékok számára. Tehát egyszerűen rosszkor jelent meg.
Az érdekes kérdés most az, hogy ez megismétlődik-e a DS-re megjelenő Okamidennel is, aminek európai és amerikai debütálása egyelőre még várat magára, miközben a Nitendo rajongótábor zömének figyelmét a 3DS piacra dobása köti le…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…