Az Okami a maga idejében nagyszerű játék volt, s ezt bizonyítja, hogy folytatását, a DS-re megjelenő Okamident rengetegen várják, ehhez képest kereskedelmi szempontból mégsem váltotta be a Capcom hozzá fűzött reményeit. Vajon miért?
A kérdéssel kapcsolatban a cég egyik producere, Motohide Eshiro osztotta meg velünk gondolatait. Mint mondta, hivatalosan nem nyilatkozhat az ügyben, de személyes véleménye szerint a problémát az új konzolok akkori megjelenése jelentette. Szerinte pusztán annyi történt, hogy mindenki akkor mutatta be az új gépét, és így kevesebb figyelem jutott a még PS2-re megjelenő játékok számára. Tehát egyszerűen rosszkor jelent meg.
Az érdekes kérdés most az, hogy ez megismétlődik-e a DS-re megjelenő Okamidennel is, aminek európai és amerikai debütálása egyelőre még várat magára, miközben a Nitendo rajongótábor zömének figyelmét a 3DS piacra dobása köti le…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…