Paul Marino, a BioWare egyik vezető dizájnere a frissen adott interjújában arról beszélt, mi mindent terveznek, hogy a játékosok a lehető legjobb élménnyel gazdagodjanak, ha a The Old Republic-ot választják.
Marino első sorban arról beszélt, hogyan léphetünk majd interakcióba a TOR világában előforduló NPC-kkel. Elmondta, hogy a BioWare másik nagysikerű sci-fi drámáját, a Mass Effectet veszik alapul és a már ott jól bevált rendszert fejlesztik tovább. Ennek megfelelően rengeteg lesz a rendezett szituáció szépen felépített dialógusokkal, melyeket átvezető videókra emlékeztető képi megoldások kísérnek majd.
A párbeszédek során adott válaszok mind a játékmenet lényegi részét képezik, s mindezt filmszerű formában tálalják. A dolog lényegét firtatva Marino elmondta, mindet megoldhatnák egy egyszerű point-and-click rendszerben, pusztán szöveges felülettel, viszont akkor a játékosok nem érezhetnék át annyira döntéseik súlyát, és következményeit.
A Star Wars: The Old Republic valamikor az év közepén jelenik majd meg, s ez lesz a második MMO a SW univerzumban a Galaxies után.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!