Oldal kiválasztása

SW: The Old Republic – Filmszerű játékélmény

SW: The Old Republic – Filmszerű játékélmény
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Paul Marino, a BioWare egyik vezető dizájnere a frissen adott interjújában arról beszélt, mi mindent terveznek, hogy a játékosok a lehető legjobb élménnyel gazdagodjanak, ha a The Old Republic-ot választják.

Marino első sorban arról beszélt, hogyan léphetünk majd interakcióba a TOR világában előforduló NPC-kkel. Elmondta, hogy a BioWare másik nagysikerű sci-fi drámáját, a Mass Effectet veszik alapul és a már ott jól bevált rendszert fejlesztik tovább. Ennek megfelelően rengeteg lesz a rendezett szituáció szépen felépített dialógusokkal, melyeket átvezető videókra emlékeztető képi megoldások kísérnek majd.

 

A párbeszédek során adott válaszok mind a játékmenet lényegi részét képezik, s mindezt filmszerű formában tálalják. A dolog lényegét firtatva Marino elmondta, mindet megoldhatnák egy egyszerű point-and-click rendszerben, pusztán szöveges felülettel, viszont akkor a játékosok nem érezhetnék át annyira döntéseik súlyát, és következményeit.

 

A Star Wars: The Old Republic valamikor az év közepén jelenik majd meg, s ez lesz a második MMO a SW univerzumban a Galaxies után.

Translate »