Az Andrej Sapkowski művei alapján készült és óriási sikert aratott játék, a The Witcher folytatásában a legnehezebb fokozatot csakis a legprofibb játékosoknak ajánlják a fejlesztők, nem véletlenül.
A Witcher második részében kössék fel az alsóneműt azok, akik majd a legnehezebb, Insane elnevezésű módban indítják a játékot, mivel a játék vezető dizájnere, Mateusz Kanik elárulta, hogy ha ezen a fokozaton Geralt elhalálozna, akkor a megváltást jelentő Continue feliratot fölösleges várni, ugyanis nem fog megjelenni. Ez azt jelenti, hogy Insane módban mindössze egyszer lehet elbukni, de akkor véglegesen. Menteni persze lehet, de a kaszással való találkozás után a mentés törlődik, úgyhogy kezdhetünk mindent elöről.
A készítők saját bevallásuk szerint ezzel a FromSoftware klasszikus Demon’s Souls című játékára szeretnének hasonlítani, hogy tényleg igazi élmény legyen a játék, és kétszer meggondoljuk, hogy mit cselekszünk. A készítők azt is megemlítették, hogy az elveszett mentés nem a világ vége, mert majd nyújtanak kisegítő lehetőségeket, valószínűleg DLC formájában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…