Oldal kiválasztása

Nadirim – első benyomások

Nadirim – első benyomások
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A héten felkerestük a Digital Reality és a Twisted Tribe főhadiszállását, hogy közelebbről is szemügyre vegyük az új, böngészőben játszható MMORGP-jüket.

A játék alapkoncepciójáról, történetéről és a játszható karakterosztályokról ebben a hírben olvashattok bővebben, így ezekre a részletekre a beszámoló során nem térünk ki külön.

 

A bemutató során több lényeges kérdésre is választ kaptunk, és természetesen élőben is bemutatták a fejlesztők, hogyan is néz ki a játék. Nézzük hát vázlatosan a főbb információmorzsákat.

 

A játék teljesen ingyenes lesz, tehát az elejétől a végéig végig lehet majd játszani egy fillér befizetése nélkül, azonban a gyorsabb haladás érdekében lehet majd különféle kiegészítőket vásárolni. Ezeket a hagyományos úton, tehát online tranzakcióval (bankkártya, PayPal stb.) is ki lehet majd fizetni, de a megjelenésekor a tervek szerint mobilszolgáltatós fizetésre is lehetőség nyílik.

 

A harcrendszere körökre osztott, és a támadások és buffok rendszere nagyban hasonlít a mostanában megszokott trendekhez, így elég könnyű lesz eligazodni benne, de természetesen minden egyes funkció felett megjelenik majd egy tooltip üzenet is. Minden harc energiába kerül majd, ezt feltölthetjük majd pénzért is, de ha pihenni hagyjuk a karakterünket, magától is feltöltődik idővel az ezt jelző sáv. Természetesen a visszatöltés valós időben folyik, így kijelentkezett állapotban is érvényben van.

 

Aki esetleg nem akarja kivárni ezt az időt a következő harcig, nyugodtan belevághat egy kis PvP-be, hiszen ez is elérhető lesz a játékban. Az egyes karaktereket különböző szervereken hozhatjuk létre, melyek között lesz PvP-s és PvE-s is, így ez is a mostanában népszerű irányvonalakat követi.

 

A történet ugyan az Ezeregyéjszaka meséit idézi, ám teljes egészében a fejlesztőcsapat fejéből pattant ki. A végigkövetésében az egyes küldetések segítenek, melyeket a trendeknek megfelelően további mellékszálak egészítenek ki. A küldetések során hasonlóan részletes útmutatást kapunk, mint a játék többi részében, így szinte lehetetlen lesz eltévedni. A régiók közötti közlekedésben szerepet kapnak majd a tevekaravánok is, de az ígéretek szerint mountokra is szert tehetünk majd a játék során.

 

A grafika teljesen a helyén van, kellemes a hangulata, és elég részletesen lettek kidolgozva a tereptárgyak és a karakterek is. Az izometrikus nézet ilyen szempontból hálás technológia, mivel a térhatást is képes megteremteni, mégis lehetőséget nyújt az egyes objektumok részletesebb kidolgozására is. Maga a játék egy Flashes területen jelenik meg, és nagyjából minden felbontásban képes elénk varázsolni az egzotikus sivatagi területeket, de természetesen minél nagyobb képernyőn nézzük, annál nagyobb számítási kapacitásra lesz szükség. Viszont a területen belül a megjelenített játéktér mérete csökkenthető, ha a gép nem bírná a terhelést. A pontos gépigényről a bétateszt során még többet megtudhatunk.

 

A karakterek szintbesorolása és szintlépése, skilljei stb. szintén a trendeket követik, ugyanígy az ellenfelek aggroszintje és szintkülönbség esetén a legyőzésük nehézsége is. A játék jelen tervek szerint végigjátszható lesz, tehát lesz end-game contentje, ám valószínűleg mire odáig elérnek az egyes játékosok, már a folytatását készíthetik elő a fejlesztők.

 

A játék egyelőre csak angol nyelven lesz elérhető, viszont különböző nyelvterületekre is elkészül majd a honosítás, így várhatóan magyar nyelven is képes lesz kommunikálni előbb vagy utóbb, ha megfelelő fogadtatásban részesül a hazai piacon.

 

Ne feledjétek, ha további kérdésetek lenne, már csak néhányat kell aludnotok, mire megkezdődik a játék bétatesztje, aminek részleteiről bővebben ebben a hírünkben írtunk.

Véleményünk szerint

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »