Frank Gibeau, a cég egyik vezetője jelentette ki legutóbbi interjújában, hogy a cég más vezetőivel együtt úgy látják, a pusztán szólóban játszható programok ideje lassan lejár.
Gibeau elmondta, úgy érzi, csak az online rétegben van potenciál. Legyen szó kooperatív módról, PVP alapú online mókáról, vagy csak egy közösségi támogatásról, mint a Sims esetében, mindegyikre igaz, hogy az online támogatás rengeteg fejlesztési, illetve bővétési lehetőséget ad, melyekkel nagy mértékben kitolható a játékok szavatossági ideje, ellentétben a pusztán egyjátékos móddal operáló programokkal, amiket legjobb esetben is 50 órányi játékidő után kivégez a játékos (de ugyebár napjainkban ez csak a legkomplexebb RPG-k jellemzője, egy mezei FPS jó, ha 5-6 órát nyújt)
Ez persze nem azt jelenti – folytatta Gibeau -, hogy az EA kényszerítené fejlesztőit, hogy valamilyen online támogatást mindenképpen szorítsanak bele játékaikba, mivel hisznek az alkotói szabadságban, ugyanakkor mindent elkövetnek, hogy támogassák az ilyen irányú elképzeléseket, s buzdítság csapataikat a szerintük egyedüli igazán innovatív lehetőségekkel járó terület kiaknázására.
Ugyanezen a gondolatmeneten haladva a cég a jövőben terjesztési struktúráját is igyekszik majd átalakítani, és próbálnak az általuk jelen pillanatban ideálisnak tartott 40/60 %-os megoszlási arány felé haladni az online terjesztés és a dobozos kiadás tekintetében.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!