Legalábbis ilyen elképzeléseiről beszélt a cég CEO-ja, John Riccitello egy friss interjúban. Elképzelései pedig elsőre elég egyszerűnek tűnnek: Jobb játékot kell csinálni.
Hogy egészen pontosak legyünk, nem elég egy jó játékot csinálni, hanem mindig egy picivel jobbat kell. Riccitello szerint cége csak azzal tudja letaszítani trónjáról a Call of Duty franchise-t, hogy újra és újra kicsivel jobb játékot dobnak piacra. Elképzelése szerint, ha az új CoD részek átlag 85-90-es átlagokat kapnak, akkor az ő játékaiknak rendre 90-95%-os értékeléseket kell szerezniük.
Lássuk be, ez nem egy bonyolult elmélet és nem kell gazdasági főiskolát végezni, hogy az ember lássa az összefügéseket. Az érdekes kérdés, hogy ha ez ennyire egyszerű, akkor miért van az, hogy a lövöldözős játékok piacát mégis a CoD széria vezeti. Ennek kapcsán a cég vezetője elmondta, hogy idén az EA jól teljesített a Battlefield Bad Company 2-vel, de a játék "csak" ugyanolyan értékeléseket volt képes elérni, mint vetélytársa. Ennek okát a kész alapanyag felhasználásában látja – mármint hogy a játékot az Unreal motor hajtotta -, s ebből kifolyólag a jövő záloga a saját fejlesztés lesz. Ennek jegyében a készülő Battlefield 3 már teljes egészében saját termék lesz.
Emellett a 2011-es év üzleti sikerének zálogát Riccitello úr a cég olyan húzócímeiben látja, mint a fejlesztés alatt álló Crysis 2, vagy a Bulletstorm, melyek reményei szerint a Battlefield 3-mal karöltve újra visszahódítják a cégnek az FPS piac vezető szerepét.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…