A PlayStationök generációról generációra egyre erősebbek és látványosabb grafikát képesek megjeleníteni, de a Gran Turismo franchise atyja, Kazunori Yamauchi még több erőt kíván.
Kazunori Yamauchi az örökös kiteljesületlenség szindrómájában vergődik, ugyanis köztudottan sohasem elégedett maradéktalanul a munkájával, annak ellenére, hogy az általa kreált franchise a világ legismertebb verseny szimulátorává avanzsált az évek során. Hamarosan polcokra kerül a Gran Turismo ötödik installációja, de a mester előreláthatólag ezzel sem lesz tökéletesen elégedett, elárulta ugyanis, hogy a perfekt végeredményhez még több erőre van szüksége, amit a PlayStation 3 nem tudott biztosítani a csapat számára. A hardver korlátai végesek, így kénytelenek voltak behatárolt területen belül mozogni és abból kihozni a legtöbbet, nyilatkozta a Polyphony Digital feje, Kazunori Yamauchi. Bármennyire is sikerül tehát remekül a Gran Turismo 5, az látszólag továbbra is messze van attól a tökélytől, amit maximalista emberünk megálmodott a sorozat számára.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…