A PlayStationök generációról generációra egyre erősebbek és látványosabb grafikát képesek megjeleníteni, de a Gran Turismo franchise atyja, Kazunori Yamauchi még több erőt kíván.
Kazunori Yamauchi az örökös kiteljesületlenség szindrómájában vergődik, ugyanis köztudottan sohasem elégedett maradéktalanul a munkájával, annak ellenére, hogy az általa kreált franchise a világ legismertebb verseny szimulátorává avanzsált az évek során. Hamarosan polcokra kerül a Gran Turismo ötödik installációja, de a mester előreláthatólag ezzel sem lesz tökéletesen elégedett, elárulta ugyanis, hogy a perfekt végeredményhez még több erőre van szüksége, amit a PlayStation 3 nem tudott biztosítani a csapat számára. A hardver korlátai végesek, így kénytelenek voltak behatárolt területen belül mozogni és abból kihozni a legtöbbet, nyilatkozta a Polyphony Digital feje, Kazunori Yamauchi. Bármennyire is sikerül tehát remekül a Gran Turismo 5, az látszólag továbbra is messze van attól a tökélytől, amit maximalista emberünk megálmodott a sorozat számára.
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A hatnapos összművészeti…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…