Bodycount – Minimum fél évvel később

14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Nagyon úgy tűnik, hogy nincs minden rendben a Codemasters guildfordi stúdiójánál, a csapat ugyanis rövid időn belül két vezető beosztású alkalmazottját is elveszítette, így a brit csapat kénytelen elhalasztani a Bodycount premierjét.

Stuart Black, a játék atyja után egy másik magas beosztású csapattag, Adrian Bolton, a csapat vezetője is elhagyta a Codemasters guildfordi stúdióját, így egyre többen elkezdték kongatni a stúdiónál készülő Bodycount vészharangjait, azonban a kiadó vezérigazgatója, Rod Cousens egy kiadott közleményben igyekezett csillapítani a kedélyeket. Cousens Bolton távozása után úgy nyilatkozott, ez semmiben se befolyásolja majd a Bodycount fejlesztését, a játékot így is el tudják majd készíteni, csak az eredetileg tervezett 2011 tavasza helyett kicsit később, valamikor 2011 őszén jelenhet csak meg a 2006-ban PS2-re és Xboxra megjelent Black spirituális örököse.

 

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06