Vadonatúj fejlesztői naplót kapott a jövő év elején bemutatkozó Dead Space 2, melyben a játék művészeti igazgatója, Ian Milham mesél az első rész óta sokat változott Isaac Clarke főhősről.
A legújabb fejlesztői naplóban Ian Milham mesél a Dead Space második részében is visszatérő főhősről, annak jelleméről és változásairól, Isaac Clarke személyisége ugyanis a két rész között eltelt esztendők alatt rengeteget változott.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!